ათასობით გემს შეუძლია LNG-ის გამოყენება საწვავად. არის თუ არა ეს კარგი?
გადაზიდვის ინდუსტრიამ დადო მასიური ფსონი თხევად ბუნებრივ აირზე, როგორც ალტერნატიულ საწვავზე - როგორც დამაკავშირებელი ხიდი ტრადიციულ მაზუთსა და მომავალს შორის, იქნება ეს მეთანოლი, ამიაკი, წყალბადი თუ სხვა. გემთმფლობელებმა მილიარდობით დოლარი დახარჯეს გემების გადასაწყობად ,LNG-ის გამოსაყენებლად.
რა მოხდება, თუ მათ დაუშვეს უკიდურესი შეცდომა? გადაზიდვის უზარმაზარი ინვესტიციის შედეგი დამოკიდებული იქნება ფასზე: იქნება თუ არა LNG საკმარისად იაფი საწვავის ზეთთან შედარებით in the EU Emissions Trading System (ETS) and a possible global carbon tax, რომლის განხორციელებასაც საერთაშორისო საზღვაო ორგანიზაცია 2027 წლისთვის უმიზნებს. უკვე არსებობს კითხვები LNG საწვავის ვარიანტთან დაკავშირებით - წელს დადებული ახალი სამშენებლო კონტრაქტები მკვეთრად გადავიდა LNG-დან მეთანოლზე. ორშაბათს, ახალი კითხვები გაჩნდა სათაურით მოპოვებული კვლევის გამოქვეყნებით, რომელიც ეჭვქვეშ აყენებს ბუნებრივი გაზის, როგორც გარდამავალი საწვავის ღირებულებას.