სატვირთო კომპანიებისთვის პიკის სეზონი იწურება

სატვირთო ოპერატორები ემზადებიან დაბალი მოთხოვნის მიწოდების სეზონისთვის ამ შემოდგომაზე, ისინი ამცირებენ ხარჯებს იმ პერიოდის განმავლობაში, როდესაც კომპანიები ჩვეულებრივ იწყებენ საქონლის მიწოდებას კონკრეტულად წლის მეორე ნახევარში, არდადეგების წინ.

„2023 წელს პიკური სეზონი არ არის მოსალოდნელი“, — თქვა სტეფან პოლმა, შვეიცარიაში მდებარე Kuehne + Nagel International-ის აღმასრულებელმა დირექტორმა. world’s largest freight forwarder by revenue.

„არ არსებობს სიგნალები, არც ჰაერზე და არც ზღვაზე, ყოველ შემთხვევაში, ამ დროისთვის. ასე რომ, ჩვენ ძალიან ფრთხილად უნდა ვიყოთ ამაზე, ”- ამბობს პოლი შემოსავლების კონფერენციაზე

სატვირთო ბიზნესები — დაწყებული ექსპედიტორებიდან, როგორიცაა Kuehne + Nagel, რომლებიც მუშაობენ როგორც შუამავლები, ოკეანის საკონტეინერო ხაზებით და საჰაერო ტვირთების გადამზიდავ კომპანიებამდე — ეყრდნობიან სეზონურ ზრდას, რომელიც ტრადიციულად ზაფხულის შუა რიცხვებში იწყება, მოცულობისა და შემოსავლის ზრდას. მწარმოებლები და საცალო მოვაჭრეები, როგორც წესი, იწყებენ შეკვეთების დალაგებას იმ პერიოდის განმავლობაში, როდესაც ისინი ემზადებიან მაღაზიის თაროებზე გასაყიდად, დაწყებული სკოლამდელი პერიოდიდან და მთავრდება საშობაო და წლის ბოლოს არდადეგებით.

Kuehne + Nagel-ის წმინდა ბრუნვა, ანუ შემოსავალი, რომელიც ხსნის პირდაპირ სატრანსპორტო ხარჯებს, დაეცა 43%-ით ბოლო სამი თვის განმავლობაში. 30 ივნისს, ერთი წლის წინანდელ მეორე კვარტალთან შედარებით, დაახლოებით 6,91 მილიარდი დოლარია (მოხსენებული, როგორც 5,97 მილიარდი შვეიცარიული ფრანკი), განაცხადა კომპანიამ სამშაბათს. საოპერაციო მოგება შემცირდა ნახევარზე მეტით, დაახლოებით 605 მილიონ დოლარამდე (მოხსენებული, როგორც 523 მილიონი შვეიცარიული ფრანკი), რასაც მოჰყვა ოკეანისა და საჰაერო ტვირთების მოთხოვნის მკვეთრი ვარდნა. კომპანიამ განაცხადა, რომ მან შეამცირა თავისი ერთეულის ხარჯები 14%-ით პირველი კვარტლიდან მეორემდე. კვარტალში. „ჩვენ რასაც ვაკეთებთ არის ჩვენი ხარჯების ბაზის ადაპტაცია მოცულობებთან და საბაზრო პირობებთან“, - თქვა ფინანსურმა დირექტორმა მარკუს ბლანკა-გრაფმა მოგების გამოძახებისას. მეორე კვარტლის შემოსავალი კონკურენტი ექსპედიტორ DSV-ში 40%-ით შემცირდა ერთი წლის წინ. მის ქვედა მოცულობებზე პერიოდი Air & Sea divisionდა საოპერაციო მოგება შემცირდა თითქმის 40%-ით და დაახლოებით 697 მილიონ დოლარამდე (მოხსენებული, როგორც 4,71 მილიარდი დანიური კრონი). დანიაში დაფუძნებულმა DSV-მ განაცხადა, რომ მან შეამცირა ხარჯები გასული წლის განმავლობაში და შეამცირა სრულ განაკვეთზე ეკვივალენტური პოზიციები თავის მუშაკებში კვარტალში 1,900-ით, რაც ნაწილია. broader cutback in logistics employment ამ წელს. DSV-მ ოდნავ გაზარდა შემოსავლის პერსპექტივა, თუმცა, მისი თქმით, გლობალური ვაჭრობის მოცულობის მოსალოდნელი თანდათანობითი აღდგენა და ეკონომიკური პირობების „მნიშვნელოვანი გაუარესება“ წლის მეორე ნახევარში. DSV-ის აღმასრულებელმა დირექტორმა იენს ბიორნ ანდერსენმა განაცხადა, ოკეანის გადაზიდვების მოცულობა ახლო პერსპექტივაში დაბალი რჩება, მაგრამ საჰაერო ტვირთების ბიზნესი შეიძლება გაიზარდოს, თუ მომხმარებელთა მოთხოვნა დღესასწაულებთან ახლოს გაიზრდება. ”უბრალოდ ვისურვებდი, რომ გვქონდეს მართლაც მოქმედი და ძლიერი სტატისტიკა, რომელზეც შეგვეძლო აღვნიშნოთ, როდესაც საქმე ეხება მარაგის დონეს,” - თქვა მან შემოსავლების შესახებ. თუმცა. ”ივლისია, ის ყოველთვის დამთრგუნველია”, - თქვა ანდერსენმა.

    This website uses cookies and asks your personal data to enhance your browsing experience. We are committed to protecting your privacy and ensuring your data is handled in compliance with the General Data Protection Regulation (GDPR).